دوستت دارم
 
کلبه عشق
جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:43 ::  نويسنده : بهار

اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم

مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را

تقديم وجود عزيزت ميکردم اگر عشق بودم اهنگ دوست داشتن را برايت

مينواختم ولي افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه

هستم دوستت دارم

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت15:56---23 ارديبهشت 1390
مرسی که بهم سر زدی بهار جون...بازم بهم سر بزن... من لینکت می کنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 33519
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1